KKK

Kauba tagastamise ja garantii küsimused

Kliendil on õigus veebipoes esitatud tellimusest taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Korrektselt tagastatud toodete eest, mis on terved ja rikkumata originaalpakendist, kanname kliendile ostusumma tagasiesimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Korrektse tootetagastuse osa on ka kliendi andmetega täidetud tagastusleht. Loe lisaks veebipoe kasutustingimustest. Pakendage tagastatav kaup hoolikalt, et vältida võimalikke transpordis tekkida võivaid vigastusi.

Tagastatud tooted, mis ei vasta tagastustingimustele, (on kasutatud või tahtlikult rikutud) utiliseeritakse kliendi nõusolekul 30 kalendripäeva müüdudes või tagastatakse vastuvõja kulul. Transporditasu sõltub kasutatud transpordiviisist ning see tasutakse kliendi poolt kauba kättesaamisel.

Itella Smartposti paki saab tagastada sama uksekoodiga, mis kättesaamisel, üle Eesti asuvatest Smartposti pakiautomaatidest.

Omniva paki saab tagastada SMS teavitusel oleva tagastuskoodiga Omniva pakiautomaatidest.

DPD paki tagastamiseks tuleb ära täita tagastusavaldus DPD lehel, mis on leitav siit. Paki numbriks tuleb märkida tellimuse kinnitusel olev paki jälgimiskood.

Kaupade ringivahetamine

E-poest ostetud kaupa ei saa ringi vahetada mõne teise toote või teise suuruse vastu. Sellisel juhul tuleb tellimus tagastada ning vormistada uus tellimus. Tagastatud tellimuste eest tagastame raha esimesel võimalusel, mitte hiljem kui 14 päeva möödudes kauba tagasisaatmisest.

Pretensioonide estiamine ja vastutus

Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile support@marat.ee Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Kauba kättetoimetamine

Kaup saadetakse Müüja poolt kas pakiautomaatidesse, postkontorisse või toimetatakse kliendile kätte tema poolt valitud aadressile. Tellimuse täitmiseks komplekteerib Müüja tellitud kauba ja edastab selle Omniva OÜ-le, DPD Eesti AS-le või Itella Estonia OÜ-le transpordiks.

Tellitud kaup jõuab üldjuhul kliendi poolt määratud sihtkohta 2–7 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist, st päevast, mil tellimuse eest maksmisele kuuluv summa on laekunud veebipoe pangakontole. Müüjal on õigus erandjuhtudel kaup kätte toimetada kuni 45 päeva jooksul, millest teavitatakse klienti e-posti teel. Kui tellitud kaubapakk jõuab pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS-teavitus koos pakiautomaadi uksekoodiga. Uksekood tuleb sisestada pakiautomaati, misjärel avaneb kapiuks, kus on saadetud kaubapakk. Pakile on võimalik järele minna 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati. Kui tellitud kaubapakk jõuab postkontorisse, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS-teavitus paki triipkoodiga. Paki kättesaamiseks on vaja postkontoris esitada isikut tõendav dokument ja SMS teel saadud paki triipkood. Pakile on võimalik järele minna 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest postkontorisse.

Tellimuste esitamine

Tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Täitke vajalikud väljad ja valige sobiv transpordiviis – pakiautomaat, postkontor või transport kliendi poolt näidatud sihtkohta (aadressile). Peale seda kuvatakse ekraanile tellimuse kogumaksumus, mille eest saab tasuda kas pangalingi kaudu või krediitkaardiga. Leping jõustub hetkel, mil tasutav summa laekub veebipoe pangakontole.

Kui me ei saa tellitud kaupa väljastada, kuna see on laost otsa saanud või mingil muul põhjusel, teavitame klienti sellest esimesel võimalusel ja tagastame makstud summa (koos transporditasuga) hiljemalt 14 päeva jooksul pärast vastava olukorra ilmnemist. Veebipoes esitatud tellimusi töödeldakse müüja poolt tööpäevadel kell 09:00 kuni 17:00.