ÜMBERVAHETAMISE JA TAGASTAMISE KORD

 

  1. Kui tellisite kaubad pakiautomaati, saate need 14 päeva jooksul tasuta tagastada, kasutades pakiautomaadi tagastuskoodi. Itella Smartpostil kehtib tagastuseks uksekood, millega paki saite. Itella Smartposti valgesse kappi tellitud toodete tagastamise puhul tuleb tagastus esmalt registreerida Smartposti kodulehel. Omniva pakiautomaati tellitud toodete puhul on tagastuskood sõnumis, millega Teid teavitati kauba saabumisest.
  2. Tooteid saab tagastada ka toimetades need ise Marati esinduspoodi Tulika 9/11, Tallinn.
  3. Tagastatavad tooted ei tohi olla kantud, määrdunud ega muul viisil kahjustatud – proovida võib, kanda mitte!
  4. Toote küljes peavad olema originaaletiketid ja muud uue, kasutamata toote tunnused.
  5. Kasutatud või kliendi soovil ümber tehtud tooteid vastu ei võeta.
  6. Hügieenilistel põhjustel ei saa tagastada ega ringi vahetada avatud pakendiga pesutooteid ja näomaske.
  7. E-poest ostetud kaupa ei saa ringi vahetada mõne teise toote või teise suuruse vastu. Sellisel juhul tuleb tellimus tagastada ning vormistada uus tellimus. Tagastatud tellimuste eest tagastame raha esimesel võimalusel, mitte hiljem kui 14 päeva möödudes kauba tagasisaatmisest.
  8. Tootega koos tuleb esitada: – täidetud taganemisavaldus ja – ostutšekk, arve või tellimuse number. Paberil taganemisavaldus on e-poe ostudega kaasas, samuti saab taganemisavalduse täita kaupluses.
  9. Tagastatud toote eest kannab Marat OÜ raamatupidamine raha tagasi samale pangakontole, millelt makse meile laekus viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest.
  10. Kui olete ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Teil õigus esitada Marat OÜ-le pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga. Puudusega kauba korral on Teil õigus nõuda asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

Prindi tagastamisavaldus