TOODETE TAGASTAMINE
- Kui tellisite kaubad pakiautomaati, saate need 14 päeva jooksul tasuta tagastada. Itella Smartpostil kehtib tagastuseks uksekood, millega paki saite. Itella Smartposti valgesse kappi tellitud toodete tagastamise puhul tuleb tagastus esmalt registreerida Smartposti kodulehel. Omniva pakiautomaati tellitud toodete puhul on tagastuskood sõnumis, millega Teid teavitati kauba saabumisest. DPD automaati tellitud toodete tagastamiseks võtke meiega ühendust aadressil info@marat.ee.
- Tooteid saab tagastada ka toimetades need ise Marati esinduspoodi Ülemiste keskuses.
- Tagastatavad tooted ei tohi olla kantud, määrdunud ega muul viisil kahjustatud – proovida võib, kanda mitte!
- Toote küljes peavad olema originaaletiketid ja muud uue, kasutamata toote tunnused.
- Kasutatud või kliendi soovil ümber tehtud tooteid vastu ei võeta.
- Eritellimusena valmistatud tooteid ei saa tagastada ega vahetada.
- Hügieenilistel põhjustel ei saa tagastada ega ringi vahetada avatud pakendiga pesutooteid ja näomaske.
- E-poest ostetud kaupa ei saa ringi vahetada mõne teise toote või teise suuruse vastu. Kui toode ei vasta soovitule, tuleb tellimus tagastada ning vormistada uus tellimus. Tagastatud tellimuste eest tagastame raha esimesel võimalusel, mitte hiljem kui 14 päeva möödudes kauba tagasisaatmisest.
- Tagastatud tootega koos tuleb esitada tellimuse number.
- Tagastatud toote eest kannab Marat OÜ raamatupidamine raha tagasi samale pangakontole, millelt makse meile laekus viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest.
- Kui olete ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Teil õigus esitada Marat OÜ-le pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga. Puudusega kauba korral on Teil õigus nõuda asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.