TAGANEMISÕIGUS, ÜMBERVAHETAMISE JA TAGASTAMISE KORD
Osta julgelt poest või veebist, proovi kodus selga ja kui ei sobi, vaheta ümber. Peamine tingimus on, et tagastatavad tooted ei tohi olla kantud, määrdunud ega muul viisil kahjustatud – proovida võib, kanda mitte!

1. Tooteid saab ümber vahetada ja tagastada 14 päeva jooksul ostu hetkest. See kehtib nii Marati e-poest kui füüsilisest kauplusest ostetud toodetele, kuid mitte edasimüüjate juurest või mujalt ostetud toodetele.

2. Tagastatav toode ei tohi mingil juhul olla kantud, määrdunud ega läbi pestud! Selle küljes peavad olema originaaletiketid ja muud uue, kasutamata toote tunnused. Kasutatud või kliendi soovil ümber tehtud tooteid vastu ei võeta.

3. Vahetusõigus kehtib ühe korra tehingu kohta. Vahetatud toodet ei saa teistkordselt vahetada.

4. Tootega koos tuleb esitada:
– täidetud taganemisavaldus (PDF / DOCX) ja
– ostutšekk, arve või tellimuse number.
Erandina ei pea ostutšekki või arvet esitama, kui ost on registreeritud Teie nime ja e-posti aadressiga kaupluse kassas või e-poes. Paberil taganemisavaldus on e-poe ostudega kaasas, samuti saab taganemisavalduse täita kaupluses.

5. Tagastatav või ümbervahetatav toode tuleb tuua Marati esinduskauplusse või saata Marat OÜ,
Tulika9/11 Tallinn. Erandina, kui tellisite kaubad pakiautomaati, saate need nädala jooksul tasuta tagastada, kasutades pakiautomaadi tagastuskoodi. Smartpostil kehtib tagastuseks uksekood, millega paki saite, Omniva sõnumis on eraldi tagastuskood.

6. Tasuta vahetame toote ümber sama hinnaga toote vastu. Kallima toote vastu vahetamisel kannab hinnavahe klient. Erandina ei tule juurde maksta, kui vahetatakse sama tootemudeli teise suuruse või kehatüübi vastu. Odavama toote vastu vahetamisel hinnavahet ei hüvitata.

7. Kui sobivat vahetustoodet ei leidu, on Teil õigus kasutamata ja puhas toode 14 päeva jooksul tagastada.

8. Tagastatud toote eest kannab MARAT OÜ raamatupidamine raha tagasi Teie poolt taganemisavalduses näidatud pangakontole viivitamatult, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest. Toode peab olema kasutamata ja puhas, ostja isik ja ostu kuupäev peavad olema tuvastatavad. Müüjal on õigus toodet mitte tagasi võtta ning edastada see ekspertiisi MARAT OÜ tootmisosakonda, kus mitte hiljem kui 14 päeva jooksul otsustatakse, kas seda saab tagasi võtta.

9. Kui olete ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Teil õigus esitada MARAT OÜ-le pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga. Puudusega kauba korral on Teil õigus nõuda asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga. VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED MARAT VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe MARAT.EE (edaspidi Veebipood) omanik on MARAT OÜ (registrikood EE101719096 ), asukohaga
Tulika 9/11 Tallinn 10613

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Toote hind veebipoes võib erineda hinnast Marati füüsilistes esinduskauplustes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Tellimusest tulenev võlaõiguslik leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, või on tellimuse vormistamisel esinenud tehniline viga, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab sõltuvalt tellimuse suurusest ja tarneviisist Ostja või Veebipood. Vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

3. Taganemisõigus

3.1. Kaupade tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Ümbervahetatav või tagastatav ese ei tohi olla kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastada ei saa avatud pakendiga kosmeetikat, parfüüme ja pesu.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus doc ning

a) saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Marati kesklao aadressile “Marat OÜ, Tallinn 10613″ või e-kirja aadressile info@marat.ee
b) saata täidetud taganemisavaldus info@marat.ee ning seejärel saata pakendis kaup hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Marati kesklao aadressile ““Marat OÜ, Tulika 9/11Tallinn 10613”
c) esitada täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest mõnda MARAT OÜ füüsilisse kauplusse.

Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui

a) tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi),

b) kui Veebipood on andnud kaupadega kaasa koodi, millega saab tagastada kaupa pakiautomaadi abil ning see kood veel kehtib või

c) kui Ostja toob täidetud taganemisavalduse ja kauba MARAT OÜ füüsilisse kauplusse.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kaup loetakse tagastatuks, kui see jõuab Marati kesklattu, mis asub aadressil Marat OÜ, Tulika 9/11Tallinn 10613.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

3.2 Kaupade ümbervahetamine

Kaupade ümbervahetamine on taganemisõiguse erijuhtum, mille puhul Ostja tagastab kaubad samadel tingimustel, nagu sätestatud peatükis “3.1. Kaupade tagastamine”, kuid ei soovi saada raha tagasi, vaid saada ostetud kaupade asemel sarnaseid kaupu samas või suuremas väärtuses. Vahetades kaubad suuremas väärtuses kaupade vastu, katab rahalise vahe Ostja.

Ostetud kaupa saab ümber vahetada järgmistel viisidel:

a) saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressile “Marat OÜ,Tulika 9/11, 10613 Tallinn”, märkides selgelt, millise kauba vastu soovitakse kaup ümber vahetada või

b) esitada täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Marat füüsilisse kauplusse.
Kui kaup saadetakse koos taganemisavaldusega ümbervahetamiseks aadressile “Marat OÜ, Tulika 9/11, 10613 Tallinn”, tuleb soovitud uute kaupade saamiseks need eelnevalt broneerida, kirjutades info@marat.ee või helistades (+372) …………

3.3 Defektiga kaubad

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e- kirja aadressile info@marat.ee või helistades telefonil (+372) …………

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

4. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

5. Vaidluste lahendamine
Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@marat.ee või helistada telefonil (+372) ………..…

Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada http:// www.komisjon.ee/. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi http://ec.europa.eu/ consumers/odr/ poole.

TARNE
Tellitud tooted jõuavad Eestis kohale 2-7 tööpäevaga. Riiklike pühade või suure müügikampaania ajal (näiteks E-smapäeval) kulub tarnele rohkem aega, tavalistel tööpäevadel võivad tooted järgmiseks päevaks kohale jõuda.

Tellige tooted kindlasti pakiautomaati, sest siis saate neid sama automaadi abil kahe nädala jooksul tasuta tagastada.
E-POE KASUTUSTINGIMUSED

OÜ MARAT, registrikood 10063674, aadress Tulika 9/11, Tallinn 10613 (edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab E-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).

1. E-pood

1.1. Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.

2. Üldsätted

2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutustingimustes kokkulepitust.

2.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

2.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.
2.4. Teenuse kasutajal on õigus Kasutustingimused endale alla laadida või välja printida, millega on tagatud võimalus vastava info salvestamiseks ja taasesitamiseks püsival andmekandjal.

3. Tooted ja ostu sooritamine

3.1. Kuvatavad tooted on reeglina laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.

3.2. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhtumil võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tagastab Teenuse kasutajale raha hiljemalt 30 päeva jooksul.

3.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning mis võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamate sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

3.4. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele ku ka juriidilistele isikutele.

3.5. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 15 aastane.

3.6. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning seejärel kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronpost,
kättetoimetamise aadress, postiindeks ja pangalink) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel või arve ülekandega.

3.7. Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest
andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.8. Müük toimub siis, kui Teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest pangaülekandega kasutades E-poes olevat pangalinki või teinud ülekande väljastatud arve alusel.

4. Hinnad

4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui E-poes kasutaja esitas ja tasus tellimuse siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

4.3. Teenuse osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.

5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

5.1. Teenuse kasutajal on õigus valida erineva kauba kättesaamisviiside vahel.
5.2. Kaubad toimetatakse teenuse kasutajani Eesti Vabariigi piires 1 – 5 tööpäevaga.
6. Lepingust taganemine enne Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist

6.1. Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Teenuse osutaja poolset täitmist Kasutuslepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale teatama. Teade tuleb saata Teenuse osutaja elektronposti aadressil info@marat.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).

6.2. Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset Kasutuslepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.

6.3. Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

6.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

6.5. Teenuse osutajal on õigus lepingust taganeda või leping üles öelda, juhul kui tellitud kauba varud on ammendunud.
6.6. Teenuse kasutajat informeeritakse lepingust taganemisest või selle ülesütlemisest viivitamata kas telefoni, elektronkirja või posti teel. Teenuse kasutaja tasutud ettemaksed tagastatakse sellisel juhul Teenuse kasutaja arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

7. Tagastusõigus

7.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.

7.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.

7.3. Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-mailile info@marat.ee ja tagastatav kaup koos pakendiga kauba kättesaamise kohta (kas elukohajärgsesse postiasutusse või SmartPOST`i pakiautomaati) või Teenuse osutaja asukohta Tulika9/11, Tallinn

7.4. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve.

7.5. Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest.

7.6. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

7.7. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab Teenuse kasutaja.

8. Pretensioonide esitamise kord

8.1. E-poest müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

8.2. Teenuse osutaja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

8.3. Vahetuste ja tagastamiste käsitlemine võtab aega kuni kolm (3) nädalat.

9. Privaatsuspoliitika / andmete turvalisus

9.1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.

9.2. Tellimuse esitamisel Teenuse kasutaja poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale.

9.3. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse turvalist SSL andmesidet, ja MasterCard SecureCode ning Verified by Visa turvasüsteeme.

9.4. Teenuse osutaja sisestatud kaardi andmeid ei näe. Tehingu tegemiseks suunatakse kaardi valdaja Kaardikeskuse (Pankade Kaardikeskuse AS www.estcard.ee) turvalisesse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardi valdaja kaardiandmete sisestus kaardi valdaja poolt Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Kaardikeskuses paiknevas serveris.

9.5. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.

9.6. Registreeritavate iskuandmete koosseisu kuuluvad Tellija andmed (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, sünniaasta, tellimuse tarnimise viis, kasutatud makseviis) ja e-poe kasutuslepinguga nõustumine.

9.7. Isikuandmeid töötleb OÜ Marat.

9.8. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale, edastakse kulleriteenust osutavaile ettevõtteile.

9.9. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.

9.10. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

9.11. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui andmeid töötleb seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks isik, kellel on selleks seaduslik õigus või kui see toimub Teenuse kasutaja isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.

9.12. Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada registrist.

9.13. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

9.14. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

10. Vastutus

10.1. Teenuse osutajal lasub vastutus kuni toote müügihinna ulatuses.

10.2. Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seadusele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel.

10.3. Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmise eest, samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.

10.4. Teenuse kasutaja vastutab täielikult Kasutuslepingu seaduse alusel heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tingitud kahjude eest nii Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.

11. Klienditeenindus

11.1. Klienditeeninduse telefon on +372…… ja e-posti aadress on info@marat.ee

11.2. Klienditeenindus võtab kõnesid vastu tööpäeviti kella 9.00 ja 16.00 vahel (GMT +2). E-kirjadele vastame kahe tööpäeva jooksul.
12. Erimeelsused

12.1. Erimeelsused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsused Tartu Maakohtu Tartu Kohtumajas. ???

13. Kasutamistingimused

13.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.

13.2. Tellimise hetkel vastavas aknas „Nõustun e-poe kasutustingimustega” linnukese märkimisega nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.